lördag 2 april 2011

2 april 2011

Hejsan!

Idag har jag varit så duktig och gått upp och jobbat på salongen! Bara en färgkund (världens bästa mami ofc) och en klippning (ja, micke du är också fin ;) ), men ändå! Roligt :D
Planerna för kvällen gick inte riktigt som jag hade tänkt mig, hehe. Jag och Linn hade tänkt dra till Experience black festen ikväll, men det krockade med skjuts (hahaha... ) så det verkar inte fungera längre :/ Fuck! Det hade varit sjukt roligt, är på partyhumör!

Vad har ni för planer? Någon som vill skjutsa två söta flickor? ;)


Last year...



This year... Hade så sjukt roligt förra året med my girls, trots att jag var sjuk i säkert två månader efter att ha köat i flera timmar, haha...
Nu är min Linnsan påväg hit i alla fall så kanske vi kan lösa problemet ;) Huston we got a problemo!


Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥