fredag 29 april 2011

Bildbomb!

Hejsan i vårsolen!

Nu har jag avverkat skolan för denna veckan också! Vet inte hur jag ska palla en hel vecka i skolan nästa vecka, haha. Man har blivit bortskämd med lov ;) Men snart är det ju sommarlov! :D
Efter svenskalektionen gick jag, Anki och Sofia och köpte mat som vi käkade utomhus :) Jättemysigt!
Sedan gick jag och handlade lite saker och därefter har jag faktiskt varit så duktig att jag har hunnit med både att städa (ja, mamma det är sant!) och springa i en halvtimme :) SÅ härligt!


Gissa vad jag lyckades med? Mobilen jäklas fortfarande med mig, men nu hittade jag en dosa som jag köpte för ett tag sen där jag bara behöver stoppa in minneskortet! Voila! Nu blir det mycket bilder framöver! :D (Såvida inte bloggen dummar sig igen, haha ;) )



Puss!




Haha, tummen upp för att springa i solen! :)


Hittade några veckor gamla bilder från en kväll med två av de finaste flickorna som finns :)



Haha, Stina försöker sno min chokladboll ;) Shit vad stor den var! Nästa gång ska jag dela den med någon, haha! Besöker ni Café 60 så kan jag verkligen tipsa om is-latten! Yummie!  :D



Stina och Linn :) <3



Lilla jag :)
Puss puss :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥