lördag 30 april 2011

God morgon!

God morgon på er!

I natt hade jag en sån där sjukt obehaglig dröm igen! Tittade lite på "The walking dead" igår och det fick man sota för idag, hehe ;) Drömde att jag, min familj och några kompisar var typ de enda människorna som var kvar på jorden, resten var zombies som var ute efter oss och vi fick gömma oss och skjuta dem... Låter helt stört, men jag var livrädd när jag vaknade, haha! Usch och fy!




Som denna lilla pojke kände jag mig i drömmen!



Vad jag fick av mami och papi i "påskägget" :) <3 Ansiktsmask, dagcréme, biopresentkort och lite godis :)


Fina Lindah i solen :) <3


Kusinerna var lite nyfikna på varandra, haha :) <3


Och Kelly skrattade hela tiden! Så himla söt och glad tjej! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥