fredag 1 april 2011

Vaknat på fel sida...

Hejsan!

Skönt med fredag, men i dag vaknade jag verkligen upp på fel sida! Råkade försova mig rätt så rejält, när jag vaknade kände jag att något var väldigt fel direkt så jag kollade på mobilen som låg bredvid mig i sängen och såg att den var tio i tio... och jag började kvart över, hehe... Men jag kom en halvtimme försent bara, så det var inte någon större fara, men kände att dagen inte började bra!

Nu känner jag att jag måste vila upp mig lite, känner en förkylning komma smygandes och hoppas kunna stoppa den! Ska ju ha kunder imorgon på salongen också så då vill jag verkligen inte vara sjuk! Just nu vill jag bara live my life til the fullest och bara köra på och då kan man inte vara sjuk samtidigt, det är ju en motsägelse i sig ;)



Tagga till den här låten även om jag inte kan festa nu :/

Pussar till er alla! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥