fredag 29 april 2011

Läsarrekord!

Ojsan! Såg nyss att jag hade läsarrekord igår! Rätt så rejält dessutom, helt galet! :D Vad glad jag blir :) Massa kramar till er alla!


Jag har en liten plan på att Under de fem närmsta dagarna eller så göra en liten färgspecial om dagen där jag presenterar en färg och sedan väljer ut snyggaste nagellacket, snyggaste klänningen, sminket, etc. Ni fattar. Roligt va? Tänkte att jag börjar i dag så får vi se vad ni tycker :)




Puss!


Lite gamla bilder från mobilen som jag inte har kunnat visa tidigare :)

 Visade jag er någonsin mina glasögon? :)


Älskar min mysiga tröja :) 


 En dag när jag var inne i vår kära soliga stad! (Har kanske visat er denna?)
 Lilla Dante när han lärde sig gå :)
 Mums med smörgås :) <3
Så himla söt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥