lördag 9 april 2011

Awesome night out with my girls

Hejsan!

Igår var grymt härlig! Mötte upp Linn och Stina i Duvbo runt åtta och sedan drog vi in till favoritcaféet "Café 60". Hade inte varit där på länge så det var kul! De har byggt ut också - very good! ;) Annars brukar man ju få stå där ett tag innan man får fatt i ett bord, men nu fick vi ett jättefint med fönsterplats och allt :)
Jag drack en islatte och tog en chokladboll till det - yummie men sjukt mättande, haha!
Efter att ha suttit och snackat ett par timmar drog vi vidare till nattbio på Rigoletto och såg på "I am number 4". Jag älskade filmen, sjukt bra! (Och lite ögongodis, haha...) Det var lite av en action-thriller så man hoppade högt flera gånger (och Stina skrek, haha). Sedan åkte jag hem till Linn och sov över där :) Mys! <3


I morse gick jag över till Stina och sedan har vi spenderat dagen inne i stan :) Det var någon medeltidsgrej i kungsan, så det var ... intressant, haha!
Nu ska jag fortsätta min lilla myskväll eftersom alla andra är upptagna, haha. Men det går ingen nöd på mig! Två senaste avsnitten av Vampire Diaries, ett avsnitt av BB, lite choklad, lite chips, smoothie och kolsyrat vatten! I think I'll do okey ;)




Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥