fredag 8 april 2011

Veronica Maggio


Tänkte bara tipsa alla om en grym tjej vid namn Veronica Maggio! Så himla cool och gör otroliga låtar!
Fastnade för hennes låt "Nöjd" för något år sedan under sångcoachingen och igår läste jag en artikel om henne i Cosmopolitan där hon berättar om sin nya skiva och liv tillsammans med nya killen och nya bebisen Bosse :)


Vill bara visa ett citat från artikeln som jag fastnade för:


 "Jag tänker nog väldigt lite på att jag kan, utan mer att jag vill."


Tycker att det är klockrent :) Allt är möjligt bara man tror på sig själv, det har jag bevisat för mig så många gånger förut! Glöm aldrig bort att tro på dig själv, för då förlorar du allt. Ibland är det svårt att komma ihåg varför man äger, men då är det viktigt att försöka komma på det så snart som möjligt! Glöm aldrig bort att ni är fina precis som ni är!



Haha, fan vad sentimental man blev nu då, men det här är viktigt!



"Nöjd?" - Verinica Maggio


"Jag kommer" - Nya låten :)

Puss på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥