onsdag 27 april 2011

Check

Första skoldagen avklarad - Check!


Bodybutter: 


Check! (Tänkte tipsa alla läsare om att gå förbi Body Shop och köpa den här lilla knappen som bara kostar 10 kr och där 3 kr går till en organisation som kämpar mot sex trafficking. Jättebra grej tycker jag!)


Ballerina (Blev ett par skor till, hehe)



Blommiga söta ballerinaskor :) <3








Bootsliknande skor. Har letat efter sådana jättelänge! Så himla snyggt till ett par korta shorts och typ magtröja i sommar! :) <3


Lite smått och gott från H&M



Min favorit showergell - luktar så sjukt gott!, Puder (älskar H&Ms) och en jättefin somrig ögonskugga :)



Sedan gjorde jag faktiskt något som inte alls var planerat! Hade funderat på det och pratat lite om det med Flisan, men så ringde hon och Madde upp mig när jag var inne i stan och sa till mig att komma till Solna och ta tag i saken.... Guess what? ;)





Haha, spännande att se om ni lyckas lista ut vad detta är! Vad tror ni att jag har gjort? :D
Vinnaren belönas med en länkning, så gissa på! :)



Nu ska jag till Cactus och laga mat åt "mina" ungdomar ;)




Puss!  <3

2 kommentarer:

♥ Tack för din kommentar! ♥