måndag 4 april 2011

Rose and I

Hejsan!

I dag har jag umgåtts med underbara Rose som jag inte hade träffat på ett bra tag!
Så himla jobbigt att inte längre gå i samma skola som sina bästa vänner :/ Vi måste bli bättre på detta girls, men ni vet att jag älskar er :) <3


Vi har snackat sjukt mycket för att ta igen allt vi har missat, käkat varma mackor med kantarellstuvning och så har Rose lekt fotograf och jag modell ;) Vi fick faktiskt fram en del fina bilder och som ni ser har jag uppdaterat designen lite :) Hope you like it ;) <3










Alla bilder gick inte att ladda upp, men så fort det går kommer nya! :)



Puss <3

2 kommentarer:

  1. Så sjukt snygg du blev på alla bilderna, älskar alla :D Dina ögon bara lyser genom bilderna, älskart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vi måste verkligen göra det flera gånger ^_^
    Det var jättekul att träffas och bara prata & umgås :)

    puss <3

    SvaraRadera
  2. Jag gillar designen! :D Och härliga bilder, du ser ut att njuta ordentligt av vårsolen ;) Naaaajs !

    SvaraRadera

♥ Tack för din kommentar! ♥