tisdag 19 april 2011

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have got a thousand reasons to smile ;)

Hejsan!

Sorry för dålig uppdatering igår, men jag kom inte hem förrän rätt sent och då var jag alldeles för trött för att blogga, hehe. :) Grillningen blev av i alla fall och trots att vår engångsgrill var ett skämt så blev det rätt så lyckat ändå :) Jag vet fan inte hur de som hade tillverkat grillen tänkte, men det stod att man skulle vänta 25 minuter innan man började grilla... Det struntade vi såklart i och började direkt istället, haha. Dock överlevde vår grill knappast 25 minuter, men vi hann i alla fall grilla en varsin korv och lite marshmallows :)
Sedan dök det upp en massa annat folk så det var trevligt :)


I dag åkte jag in med Stina till stan och köpte ett par skitsnygga jeans inne på nya Topshop :) Jättefina och sitter som en smäck ;) Så skönt att börja kunna använda jeans igen, de gamla är så himla stora på mig så detta blir super :) Efter en glass så åkte vi tillbaka till sumpan igen och mötte upp Linn med fler på IP och solade där ett tag. Mys!




Satte mig på balkongen på kvällen och mös :) Jag tror inte att jag klarar av att vara inomhus för länge nu, haha.


Solen var nästan helt nere, men det är ju ingen snö ute :D


En riktigt dålig bild, men jag ville bara visa att jag fortfarande är vid liv ;) Har inte lagt ut så mycket egobilder eftersom det fortfarande är lite strul med min blogspot och bildfunktionen!



Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥