tisdag 24 maj 2011

All star

Hejsan!
Mycket lärorik dag på salongen i dag! Widar var förbi och klippte sig, tänkte ta en bild innan eller efter träningen så att ni får se hur det blev :) Var tydligen en av mina bättre klippningar! :)
Sedan drog Widar med mig på lunch med Mats och det var sjukt god mat! Beställde en pastarätt med kyckling och grönsaker - yummie! :) Nu är det träning på G om någon timme också, tänkte dra upp lite tidigare och träna inför graderingen.
Haha, nej ni tänker rätt, just nu lever jag verkligen för min träning, tror att jag tränade 2, 5 timmar igår! Nu hoppas jag verkligen att graderingen går bra! :D
Sedan har skorna jag berättade om kommit in i min storlek igen så de ska jag beställa innan jag går! Roligt! :D




Här syns inte själva frillan så jättebra, men Simon i big brother var väl inspirationen kan man säga!  :)

Haha, första försöket till hoppbild ;) 


Andra var lite mer lyckat!

Outfit:

Rosa tunika - H&M
Leggings 
Vita Converse - All star





Japp, ni såg rätt! Nya converse i skosamlingen! :D <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥