onsdag 11 maj 2011

Rachel Bilson

Jag avgudar Rachel Bilson. Tycker att hon är en grym skådespelare med en fantastisk stil! Definitivt en av mina förebilder :) Nu är det så att jag hittade en bild på henne förra veckan och blev lite smått inspirerad. Funderar på att spara ut min lugg och ändra den lite :) Vad tror ni om detta? :D


Lite snedbena med inriktning på en inramning av ansiktet. Så himla snyggt! :) 




Lite andra snygga bilder på hennes coola frisyrer!

Vackra, mjuka lockar som klär henne väldigt bra!
 


                                              
                                                         En annan variant på luggen
                                       

                                 
                                                             Markant snedlugg

                                 
    Men detta är ändå snyggast! Så skulle jag vilja ha min lugg, men det tar ju tre miljoner år att växa ut!
                                          (I alla fall om man vill undvika att se ut som en idiot under tiden ;) )


                             
                                           Och hellugg! En skönhet klär i allt som det så fint heter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥