tisdag 17 maj 2011

Sovmorgon de luxe

Eller, sovmorgon och sovmorgon... Flisan skulle ju tvunget upp kvart i sju, men jag lyckades somna om ändå trots att hon satte på TV:n, haha. Antar att jag får skylla mig själv, jag brukar nämligen göra likadant (A)
Har plockat fram gitarren igen, inte spelat på flera månader så det kändes riktigt härligt! :D
Klockan tio ska jag till kliniken där Widar jobbar så att han kan kolla min rygg, har nämligen lite ont fortfarande sedan jag råkade få till en konstig vridning...

Träningen gick bra igår, men jag känner mig rätt så kass jämfört med de som har sparrats längre än jag, haha!
Men det kommer väl antar jag, jag försöker att göra mitt bästa och mer kan jag ju inte ändå ;)
Idag är det träning igen så det är bara att peppa! ;)


Vad jag köpte igår får ni se under veckan och allteftersom jag använder det! Tänkte ha något av det nya idag :)




Gitarr är kärlek <3

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥