lördag 28 maj 2011

Helvete vad grym jag är!

Hejsan!

Jag är så jävla lycklig bortom lyckans boning!!! :D
Klarade av graderingen galant och känner mig så jävla grym! Nu har jag grönt bälte - finally!!!! :D <3
Fyfan, jag vet inte vad jag ska säga för att beskriva känslan, men efter att ha tagit ut sig totalt i ungefär 1 timme och 20 minuter och sedan få ett bevis på att man har klarat det - det är fan obeskrivligt!
Som ni märker är det bara svordomar som kommer ur min mun, men jag reagerar så när jag får starka känslor! :D Jag vill bara passa på att tacka alla som har varit så sjukt fantastiska och stöttat mig, såväl familj som vänner och alla på klubben! Speciellt tack till Maria (grymt att vi gjorde denna resan tillsammans!), Mats (världens bästa tränare!) och Widar (som har ställt upp jättemycket och visat tekniker!). Resten vet vilka ni är! <3




Yes yes yes!!!!! 





Stolt tjej!!!! :D <3








Några suddiga bilder från graderingen bjuder jag också på ;) 
Fler kommer upp sen! :) 

Och vet ni vad detta innebär? Att jag får bocka av ett av mina mål med 2011!!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥