tisdag 17 maj 2011

Stel = böjlig?

Hejsan!

Nu har jag varit på kliniken, ätit kycklingsallad och hunnit skriva lite på min samhällsuppsatts. Tre miljoner frågor... haha. Fick lära mig något väldigt intressant av Widar, tydligen så är det väldigt vanligt att folk kommer in och säger att de har ont i ländryggen (som jag) och tror att de är stela där, medan det i själva verket är tvärtom! Förstår ni? Tydligen var det så med mig, min ländrygg är galet överböjlig, men sedan är det typ helt rakt längre upp och det ska det inte vara egentligen... Jag har fått lite övningar jag ska göra dock och det var tydligen inte så farligt nu, men jag måste tänka på det (speciellt eftersom jag ska bli frisör!) och vara mer medveten om hur jag sitter, står, etc. Ville bara berätta det för jag tyckte att det var lite rolig fakta, haha ;)


Ser ut att bli fint väder idag i alla fall :) That's great :D
Next up: mer samhällskunskap och sedan prov på uniform i frisör! (haha, det är okej att inte förstå vad jag pratar om, men uniform är ett klippsätt som går ut på att det håret ska vara lika långt överallt på huvudet.)
Känns just nu som om jag inte har något liv utöver skola och träning, haha, men det lugnar ner sig efter graderingen :)




Det gröna symboliserar uniform i den här frisyren!


Kisses <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥