söndag 29 maj 2011

Konfirmation

Idag var det en stor dag för mina små konfirmander! De konfirmerades nämligen!
Åh vad glad jag är för deras skull, all lycka till er! <3
Efteråt åkte vi hem och firade med jättegod sallad och tårta tillsammans med släkt och vänner och sedan var det träning för mig! Blev övertalad att stanna kvar på det andra passet också, det var roligt att äntligen få hoppa upp ett steg i raden vi sitter i när vi börjar och avslutar varje pass med en hälsning! :) Fick även leda uppvärmning + stretching och sedan avslutningen, haha! Jätteroligt! :D
Märkte definitivt av gårdagen, är öm överallt på hela kroppen och varje slag jag utförde eller tog emot under dagens pass dunkade till i huvudet så nu ska jag bara vila!!!! Skönt :D








Hoppas er söndag har varit lika grym som min!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥