torsdag 12 maj 2011

Inspirationskällor...

... finns det gott om här i livet. Jag har många som jag ser upp till och hämtar inspiration och idéer från.
Sara Jönsson i Big Brother är en av dem. Okej att det är Big Brother vi snackar om, men kan aldrig vara säker på något, men hon verkar i alla fall vara sig själv fullt ut och har en så himla härlig energi!
Jag satt nyligen och lyssnade igenom hennes radioprogram och kunde inte låta bli att känna igen mig en smula. Så nu vill jag dela det med er, här är länken direkt till hennes program!




Mys med Martin ;) (Hur snygg är inte han? Och hur mycket lär inte folk hata henne för att hon får krama och pussa på honom varje dag??)






I dag blir det ingen träning, måste plugga till nationella :(
Men jag har tränat rätt så mycket denna veckan ändå, så det gör inte så mycket.

Måndag: Step up pass på gympan + graderingsträning + sparringpass
Tisdag: Träningspass som vanligt
Sedan går jag ju en bra bit till och från skolan varje dag också ;)

Det var allt, puss o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥