tisdag 17 maj 2011

Oväntade överraskningar :)

Jag älskar när man lite oväntat får reda på att man slipper gå på vissa lektioner :)
Blev en skön dag idag med ett tag på gymmet i morse (rolig idrott, haha) följt av frivillig samhällskunskap och lunch. Efter det följe Sofia med hem till mig tills det var dags att gå till engelskan och göra muntliga nationella. Skönt att ha det överstökat, men det gick inte som jag ville... Det gick absolut inte dåligt, men är man perfektionist så är man... Muntrade upp mig själv med lite shopping och bytte mina trasiga leggings så nu är jag glad igen :D Och om en halvtimme blir det en timmes graderingsträning med Maria följt av en och en halv timmes sparring och stretching (haha som om jag behöver stretcha ;) ) .


I morgon har jag sovmorgon fram till ett, man kunde ha det sämre just nu ;)



Hoppas ni har det lika bra!




Glad över att nationella i svenska är helt över! Thumbs up ;) 

Ankis frisyr + make up på mig á la 60-tal

Från sidan.

Och jag gjorde en 20-tals look på Anki :)

Kolla posen ;) 

:)

Och bakifrån




Duktiga flickor ;) 


Pussar på er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥