onsdag 18 maj 2011

Mitt schema för kvällen...

... består av samhällskunskap, samhällskunskap, samhällskunskap, stil och form, stil och form, stil och form med bara en gnutta samhällskunskap. Busy ikväll helt enkelt! Men jag ska försöka slänga upp lite dagens outfit och avslöja ännu ett av mina fina sommarköp!

I dag i skolan fick jag värsta paniken när jag skulle kolla igenom min dockas hår en sista gång efter färgningen och upptäckte att jag hade gjort lite fel. Jag fick panik gånger hundra, men det var tydligen inte så farligt som jag trodde. Puh!

Fick också höra och se lite från treornas projektarbete! Så himla roligt! Nu får man ju verkligen vara kreativ :D Frågan är bara vad man ska hitta på... Har en hel del idéer, men det gäller ju att slutföra dem också, haha! :D
Nu ska jag återgå till min härliga date med samhällskunskapsboken! <3



En lite bild av Birgitte Bardot, den kända modellen från 60- (?) talet. Såg en bild av henne idag på ett av
projektarbetena och kände bara inspiration!

Pussar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥