torsdag 19 maj 2011

One more day to go

Hejsan!
Nu är det äntligen bara en dag kvar till helgen igen! Den här gången ska Lowe och Dante följa med ut eftersom Jenny, Molly och Jennys mamma är i London. Jag, avundsjuk? Nej inte alls .... :D
Tänkte bara visa upp lite outfits och meddela om en ny kategori innan jag återgår till mitt slaveri för mina två uppsatser som ska in i morgon! Det blir till att sitta uppe halva natten, haha! Tur att man bara har en lektion imorgon!
Idag var farmor förbi och klippte sig också, tack farmor! <3



Haha, jag kunde bara inte låta bli ;) Är fortfarande helt euforisk över att Sverige låg etta ett bra tag! :D


Haha, sötis! (Förlåt, men han är ju det ;) )


Och så här snyggt var det på min säng var det när jag hade vikt ihop alla kläder som låg slängda där! Nu ligger de i tryggt förvar i garderob och lådor också  ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥