torsdag 12 maj 2011

Puh!

Nationella i engelska är klart! Nu har jag bara muntliga delen där kvar!
I morgon är det som sagt muntliga delen i svenska och jag förväntas hålla ett tal! Det är nu färdigskrivet med undantag för slutet och jag hoppas verkligen att det går bra!

Jag har så galet mycket att hinna med i dag, men nationella har första prio, måste kunna texten som ett rinnande vatten ;) Om jag är duktig så kanske jag köper en glass sen också, haha ;)


Vilken glass är er favorit genom tiderna? Jag älskade den där solero-grejen som bestod av små gröna eller lila kulor i en burk! <3


Puss på er! <3

1 kommentar:

  1. Hihi, nu smäller du av. Gamla Jenny hade en favorit som hette "Finger". Det var en geléhand som hade hallonisglass om sig. Fy! Men jag älskade den på 80-talet när jag var liten :)

    SvaraRadera

♥ Tack för din kommentar! ♥