fredag 20 maj 2011

Kategorier...

Haha, jag kollade igenom alla mina kategorier och såg att det låg en del dubletter?? Och vad fan hände med "say it with colours" "veckans hittar och missar" och "utmaningen"???? Skäms på mig! ;)
Nåja, nu är jag i alla fall klar med samhällskunskapsuppsatsen! :D Fem sidor blev det men jag kan dock inte säga vad jag har skrivit eftersom jag faktiskt inte har något minne av det, haha! :D Men det ordnar sig säkert, jag hoppas att den inte är helt värdelös ;)
Efter svenskalektionen idag ska jag gå och luncha som vanligt och därefter ska jag inhandla något gott inför helgen ;) Sedan blir det förmodligen en sista touch på stil och form uppsatsen också! Sen ska jag ut och njuuuuta av solen! :D




Puss på er! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥