tisdag 17 maj 2011

Ur shoppingbagen

Nu är den otroligt "långa" skoldagen över, haha! Tror att det gick okej med frisyren vi skulle klippa, men det är väldigt svårt att få allt att bli exakt lika långt. Nåja, det är slöseri med tid att oroa sig ;)
Efteråt gick jag och Anki och köpte glass som en liten belöning, haha! Smakade nya cornetto freestyle - så sjukt god! Lätt en av de godaste glassar jag har smakat, men det är synd att den är så jäkla stor bara, haha :)
Självklart började det regna när jag hade kommit halvvägs, men eftersom jag faktiskt tycker om regn så gjorde det inte så mycket :) Hann hem innan det värsta började! :D


Tänkte visa upp dagens outfit och avslöja två av plaggen jag köpte igår :)




Gult linne - Gina
Hög svart kjol med dragkedjan framtill - H&M
Blommiga örhängen - H&M
Ring löv - Scorett
Gult nagellack



Ser ni att jag har fått tummen ur och börjat mixtra lite med min lugg? :) Igår hade jag den helt uppsatt och idag körde jag på lite snedbena. Nu ska jag försöka spara ut den, i värsta fall ångrar jag mig och då har jag alltid en salong på skolan, på praktiken eller en sax hemma.... :D



Ingen bra bild, bättre kommer sen! Men jag var ju tvungen att le som en tok för annars såg det bara ut som om jag gav värsta bitch-blicken, haha! 



Vad tycker ni? :) 



Xoxo 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥