måndag 2 maj 2011

Chockladkaka

Hejsan!

Inget bra väder ute idag, men eftersom jag inte planerar att gå ut ändå så gör det ju inte mig så mycket ;) Dock uppskattade jag det verkligen inte tidigare idag när jag var på väg hem från skolan! Brrr!
Nu har jag precis ätit middag (fisk, potatis, ärtor och skagen - mums!) och planerar att avklara lite arbeten och läxor och dessutom träna lite inför graderingen i slutet av maj! Gah! Gissa om jag är nervös??? Jag som avskyr att sparras, men det blir väl till att släpa mig upp på en sparringlektion nästa vecka för att öva. Haha, Gud hjälpe oss alla och envar ;) Vet inte vem jag ska vara mest orolig för; mig själv eller mina motståndare, hahah!



Duktiga mamma bakade igår en jättegod chokladkaka med blåbär :) <3

Fina mami och söta Kelly <3


Haha och min söta bror!

Papi: "Och sen förstår du, kan du trycka på den här knappen och så är du inne på facebook direkt!"
Kelly: "Jaha! Det var så man gjorde..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥