onsdag 4 maj 2011

Dagens

Hejsan!
Nu har min lillasyster åkt iväg till Örebro någonstans för ett konfaläger! Jag som är hjälpledare skulle egentligen också ha följt med, men så har vi ju något fantastiskt som kallas nationella... Japp, prov på fredag i engelska så jag får helt enkelt avstå! Nu kommer det att bli lugnt (lite föööör lugnt) här hemma ett tag framöver ;)


En liten dagens då! Jag har varit på utbildning i "Brazilian Blowout" på min salong (Tack för att jag fick vara med!). Kan ärligt rekommendera behandlingen efter att ha sett ett väldigt snyggt resultat! Den här nya behandlingen är med keratin och INTE cancerframkallande som den tidigare! Ger glans, anti-frizz och ett mer lätthanterligt hår. :)





Vit skjorta - H&M
Ljusa jeans - Topshop
Lila klocka - Jet Set 
Zebrastrumpor - H&M 



Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥