onsdag 28 december 2011

California, here we come

Hej fina ni!

Förlåt för att det inte blivit någon uppdatering idag, men jag bestämde mig för att ta en välbehövlig paus från allt och bara ta hand om mig själv! Har gjort ansiktsmask, hårinpackning, rakat mig, badat, läst Elsas hemlighet och bombat med OC säsong 4! Jag har älskat den serien i flera år och sett om alla avsnitt gång på gång, med undantag för just sista som är den enda boxen vi inte har! När jag därför såg på Kenzas blogg att hon hade börjat om på serien slog det mig att jag ville se om fyran så det är vad jag har sysselsatt mig själv med idag och igår, hehe ;) Gotta love it! <3

Imorgon ska jag möta upp bror för någon skiva till datorn som jag behöver och sen ska jag och Fillan in till solna centrum och kolla efter lite nyårskläder :)


Den sista säsongen är ju lite annorlunda från de andra tre, men det är faktiskt min favorit :)
Rachel Bilson, en av mina favoritskådespelare och modegurus ;)

Sötaste paret någonsin? :)




Haha, förlåt för att jag bombar er med bilder, men jag kan inte låta bli. Blir helt lost i den här serien, tehe ;) Har vi några fler oc-älskare ute bland er läsare? Kommentera! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥