måndag 19 december 2011

dag 8- 10 saker jag måste göra innan jag dör

Oj, shit vad svårt! Det är så sjukt mycket jag vill se och göra men om jag bara får välja tio saker så får jag väl göra mitt bästa ;)


1. Se så många olika länder som möjligt
2. Skaffa en egen stor familj
3. Jobba med någon stor film eller teater eller för någon tidning
4. Få en av mina böcker utgiven
5. Bli känd (haha, låter så jävla töntigt, men vem vill inte liksom? Vill bara påpeka att jag bara vill bli känd för något jag kan stå för, inte för att ha varit med i något pinsamt program eller så...)
6. Jobba för någon rolig tidning, typ Cosmopolitan eller Sofis Mode eller något i den stilen :)
7. Ta svart bälte
8. Ta mästarbrevet (typ det bästa diplom du kan få som frisör)
9. Bo utomlands i typ ett åt
10. Släppa en egen kollektion för något märke



Haha, de flesta av mina punkter är såklart bara drömmar, men jag skrev bara sådant som jag skulle vilja göra ;) Har ni något ni skulle vilja hinna med innan ni dör?




xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥