torsdag 29 december 2011

I min shoppingbag

Låg uppdatering idag också, men vi har fått finfrämmande från kalmar :D
Jack, Lindah och lilla Kelly är här så jag ville såklart hellre umgås med dom än att sitta vid datan ;)
Tänkte visa upp vad som fick följa med mig hem idag förutom mitt nya rouge som jag skrev om tidigare idag!
Enjoy!


 Grå kavaj i en lite kortare modell. Perfekt basplagg som nästan är ett måste i varje garderob enligt mig. Perfekt alternativ till den svarta kavajen! Snyggt till en lite mer färgstark topp eller klänning och svarta eller grå klackar! Hittas på H&M

Ännu ett basplagg som jag saknade - en enkel svart kjol, lite pennkjolsvarianten, fast något kortare eftersom jag föredrar det. Hittade även denna goding på H&M

Perfekta rougen från Lumene och svart eyeliner

Eyelinern är från ISadora och heter colorful eyeliner i färgen 10 black

Silvervingar från ur och penn. Har likadana fast guldiga innan som jag älskar, så nu kan jag i alla fall byta mellan dem ;)

Tørklæde stars and stripes
Minns ni att jag skrev om sjalen till höger för ett tag sen? Den kommer från Mig og Cramer och har tänkt beställa den ett bra tag, men så var jag inne på gina idag och såg sjalen till veänster! Fyrahundra kronor billigare och i alla fall nästan lika snygg! Tackar! <3



Ja, det var vad jag hittade den här gången! Jack frågade om vi ville följa med dem till Bromma blocks imorgon och jag svarade ja, så vi får väl se hur fattig jag kommer att vara efter det här lovet, haha!





Puss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥