tisdag 6 december 2011

Förlåt för dålig uppdatering idag, men den här veckan är det ju som sagt praktik med sena dagar så det blir bara något eller några inlägg ibland men stå ut! Detsamma gäller min nya kategori "Word", den drar igång på allvar nästa vecka!

En liten bild på min älskade brorson när han var liten (mindre) bjuder jag på! Jag har så många vackra minnen där han är inblandad: När jag fick reda på att jag skulle bli faster för första gången i mitt liv (blev förstås lika glad när jag fick reda på att min andra brors familj väntade min andra älskade, Kelly), sms:et med första infon om lilla Dante, första gången jag såg honom liggandes på sängen, inte mycket större än en liten docka, känslan när jag fick hålla honom i mina armar, när jag fick reda på att jag skulle bli gudmor, osv. Listan är lång men poängen är att jag är så glad och stolt över mina brorsbarn - så himla underbara och jag blir alltid glad av att tänka på dem <3



Godnatt! Puss

1 kommentar:

♥ Tack för din kommentar! ♥