måndag 12 december 2011

Dag 1 - fakta om mej + en hyffsat ny tagen bild

dag 1-  fakta om mig + en hyfsat nytagen bild
dag 2- 10  sanningar om mig och en hyfsat nytagen bild
dag 3- en bild på någon jag saknar
dag 4- 5 saker jag tänker på hos en kille
dag 5- något jag vill ha just nu
dag 6- bloggar jag läser
dag 7- detta är jag beroende av
dag 8- 10 saker jag måste göra innan jag dör
dag 9- hit vill jag med mina vänner när jag blir 20
dag 10- en bild som gör mig glad
dag 11- mina rädslor/fobier
dag 12- vem skulle jag vilja byta liv med för en dag
dag 13- någon jag saknar
dag 14- vad finns i min väska
dag 15- en låt som får mig att gråta
dag 16-en dålig vana jag önskar att jag inte hade
dag 17- mitt största intresse är
dag 18- tv-serie jag älskar/följer
dag 19- detta stör jag mej på
dag 20- min favorit årstid
dag 21- när och varför började jag blogga
dag 22- 5 saker jag vill ändra med mej
dag 23- här handlar jag mest
dag 24- min favorit pryl
dag 25- bild på mina rum
dag 26- en kändis jag vill träffa innnan jag dör
dag 27- detta ångrar jag
dag 28- detta kan jag inte leva utan
dag 29- min bästa vän/vänner
dag 30- Mina mål år 2012!



Okej! Ni som har hängt med mig i bloggen ett tag har säkert en aning om vem jag är, men jag vet att döma av statistiken att jag har fått en hel del nya läsare också (!) så en liten presentation kanske kan vara bra för er skull! 






Jag heter alltså Nicole och är en glad och sprallig 18:åring med förkärlek till sång, dans, musik, träning, vänner, frisöryrket m.m. Jag går frisörlinjen på S:T Martins gymnasium och har ungefär ett halvår kvar tills jag är färdigutbildad och planerar att åka iväg innan jag börjar jobba för att samla på mig erfarenhet, grymma minnen och nya uppleverlser! Planerna som lockar mest just nu är som reserledare på någon semesterort, au-pair eller make-up utbildning i USA som jag ändå planerar att genomföra antingen där eller i Sverige då jag främst vill jobba som stylist för någon härlig tidning eller med att fixa kändisar innan de tar plats i tv-rutan! 


Jag kommer från en stor familj med hela fyra syskon (tre storebröder och en lillasyser) och en mamma och pappa. Jag har alltid varit kreativ och älskat att pyssla med små detaljer, vilket även har gjort mig till en riktig perfektionist, haha! Sjunga älskar jag också och har väl egentligen sjungit lika länge som jag har pratat ungefär. Vad finns det mer att säga? Ni vet ju att jag håller på med kampsport och det har jag gjort i ungefär 6 år nu! Galet men roligt! :D Utöver det skriver jag också en hel del och spelar gitarr.






Det var lite info om mig, tänkte dra igång en frågestund snart så om det var något ni undrade men inte fick svar på, sug på den karamellen lite! :)


Här kommer bilden också:


Hyfsat nytagen som sagt. Jag, mami, Marie, Mariette och Pernilla Wahlgren på hennes bokreleasefest där jag även fick prata lite med Peter Jöback! :) <3


Titta tillbaka imorgon för dag 2!

2 kommentarer:

  1. Jag och Mariette är iaf två tillkomna läsare ;) blir så¨glad av den där bilden! fast jag ser lite halvknasig ut och blänker som tusan :P

    SvaraRadera
  2. Och det är jag glad för! :) nejdå, så fin så! :) <3

    SvaraRadera

♥ Tack för din kommentar! ♥