fredag 16 december 2011

For the first time

Haha, första gången någonsin under min gymnasietid som jag har haft mjukisar på mig! Jag vet, intresseklubben antecknar, men ändå ;) Dagen krävde faktiskt det,permanentprov och jobbiga förkylningar är aldrig roligt ;) Kändes i alla fall väldigt konstigt eftersom jag annars älskar att bestämma kläder (blir inte alltid värsta outfitsen i skola men jag tycker att kläder är väldigt roligt ;) )! Jaja... Efter att ha kämpat med permanenten och till slit äntligen klarat upprullning på 46 minuter så följde jag med Cilla in till Solna och köpte ett par nya välförtjänta jeans! Varje garderob behöver ett par svarta, tajta jeans, snyggt till vardags och fest och är lättmatchat! Helsvart med ett par snygga klackar eller till em transparent tunika. Skitsnyggt! Bild kommer sen! Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥