fredag 30 december 2011

Shopping?

Hej sötisar!

Har nyss kommit hem från Bromma Blocks, men med tomma händer?? Haha, vad hände där egentligen? Tror aldrig det har hänt att jag inte har köpt något när jag varit ute och shoppat, hehe ;)
Men det var roligt i alla fall, trots att vår underbara chaufför (alias min storebror) inte riktigt hittade, hihi ;) Inte för att jag var till så stor hjälp heller, är sämst på att hitta! Men fram kom vi i alla fall till slut!



Har ju då inga bilder på några shoppingfynd, men bjussar på några under dagen i alla fall!
Enjoy!


Dagens outfit: Rosa tröja från Vero Moda, svart kjol från H&M, Leggings, Grå platåskor från H&M, vit stickad kofta från Gina

Dagens lunch bestod av pannkakor för min del och islatte till det! Mums! Var typ år sen jag åt pannkakor sist :D




Haha, Fillan skulle fota caf'éet vi åt på, men istället fick hon bara med det här! ;) 






Mest egobilder, men jaja. Näst sista dagen på året så det är okej ;)




Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥