tisdag 20 december 2011

Finally!

Åh vad skönt med jullov känner jag! Verkligen välförtjänt efter sista tidens slit med både prov och förkylning på samma gång! Nu ska jag bara njuta av ledigheten och ha det skönt! :)

Dagen började med att vi (eller vi och vi, snarare typ fem personer från klassen...) samlades i salongen och städade tills allt blänkte! (Hehe, eller? ;) ) Sedan gick jag, Anki, Beata och Sofia ner till Repet för en latte innan det blev julsmörgås och hemgång för alla!

Jag behövde gå till Nordea för att fixa ett nytt kort så att jag kan göra mina egna köp på nätet (låter farligt va, haha?) och Sofia passade på att göra samma sak. Dock fick vi gå hem till mig och hämta leg först eftersom det tydligen behövdes. Kände mig fortfarande i behov av lite frisk luft så jag promenerade vidare till willys och köpte två filmer och sen till en klädesbutik och hittade en ljus jeanskjol :) Det tyckte jag att jag förtjänade ;)


Så jullov och en rejäl promenad är vad jag har fått ut av dagen! Ikväll funderar jag på att gå upp och umgås lite med alla härliga människor på min klubb eftersom det var så mysigt igår! Så glad att jag har världens bästa klubb som typ är som en andra familj :) Risken finns i och för sig att jag inte kan motstå att hoppa in, hehe ;)


Det blev ett långt inlägg idag, hoppas att ni stog ut ;)





xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥