måndag 19 december 2011

dag 7- detta är jag beroende av



Hehe, det finns ju en hel del saker som jag är beroende av, men mina vänner skulle nog säga att jag är beroende av shopping, och det kanske ligger något i det ;) Jag älskar mode och allt som hör till och ja om jag ser något jag tycker är snyggt så köper jag det för det mesta, men jag vill passa på att säga att pengarna har jag tjänat in på egen hand eller sparat på mitt konto. Visst, mina föräldrar betalar väldigt mycket åt mig, men för det mesta är det ändå jag som betalar för mina shoppingvanor och jag skulle aldrig göra det om jag inte visste att jag kunde det! Min ekonomi fungerar alldeles utmärkt och så är det med det :)

Kände bara att jag ville förklara mig så att jag inte får en massa kommentarer om att jag är bortskämd och bara lever på mina föräldrar ;)





puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥