lördag 17 december 2011

dag 6- bloggar jag läser

dag 1-  fakta om mij + en hyfsat nytagen bild
dag 2- 10  sanningar om mig
dag 3- en bild på någon jag saknar
dag 4- 5 saker jag tänker på hos en kille
dag 5- något jag vill ha just nu
dag 6- bloggar jag läser
dag 7- detta är jag beroende av
dag 8- 10 saker jag måste göra innan jag dör
dag 9- hit vill jag med mina vänner när jag blir 20
dag 10- en bild som gör mig glad
dag 11- mina rädslor/fobier
dag 12- vem skulle jag vilja byta liv med för en dag
dag 13- någon jag saknar
dag 14- vad finns i min väska
dag 15- en låt som får mig att gråta
dag 16-en dålig vana jag önskar att jag inte hade
dag 17- mitt största intresse är
dag 18- tv-serie jag älskar/följer
dag 19- detta stör jag mej på
dag 20- min favorit årstid
dag 21- när och varför började jag blogga
dag 22- 5 saker jag vill ändra med mej
dag 23- här handlar jag mest
dag 24- min favorit pryl
dag 25- bild på mina rum
dag 26- en kändis jag vill träffa innnan jag dör
dag 27- detta ångrar jag
dag 28- detta kan jag inte leva utan
dag 29- min bästa vän/vänner
dag 30- Mina mål år 2012!


Oj, jag är en riktig bloggoman, hehe... Tror inte att ni orkar höra alla bloggar som jag läser, men ni ska få en topp 5 lista! (Tror att jag har bloggat om det här någon gång tidigare, men det var nog ett tag sen...)


1. Kenzas - För inspiration, skratt och härlig läsning helt enkelt. Jag tycker att Kenza verkar vara en riktigt grym tjej med fötterna på jorden och jag tycker om att läsa om alla spännande grejer hon tar för sig :)
2. Foki - Hon verkar ha ett väldigt spännande schema och det är rolig läsning helt enkelt. Dessutom lägger hon alltid ut så söta bilder ;)
3. Anine Bing - Mode och massa härliga tips! Jättegullig tjej som delar med sig av sitt liv i Danmark tillsammans med sin urgulliga dotter och kille.
4. Pernilla Wahlgren - Man blir ju bara sååå glad av att klicka sig in på Pernillas blogg! Kan garantera att hon är minst lika trevlig i verkligheten eftersom jag har träffat henne på hennes privata release-fest som jag vann biljetter till ;)
5. Sara Jönsson - Redan när jag såg på Big Brother tyckte jag att Sara var så jävla grym! Gillar hela hennes stil och så är det såklart roligt att följa vad som händer mellan henne och Martin Granetoft även efter BB ;)

Läser som sagt en heeeel del andra bloggar också, men det får vi ta en annan gång! ;)






Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥