söndag 4 december 2011

Hemma igen från storebror med familj! Så himla mysigt med massa gott! Matkoma, haha! ;)
Allt gick jättebra igår med barnpassningen men när jag skulle ut till min skjuts (Kambiz hämtade :)) så var jag på väg fram till fel bil! Jag hinner bara titta in genom fönstren lite snabbt och konstatera att det inte alls var några jag kände, sen öppnar en av killarna dörren och börjar prata med mig, lät ty såhär:

Killen: "Heeej, var har du varit någonstans? Har du tuggimmi?"
Jag: "Eh, Nej."
K: "Har du läppsyl då?"
J: "Nej."
K: "Nähe, vad har du då?"
Han såg läskigt på mig och började gå ut efter mig och de ville typ att jag skulle sätta mig i bilen så jag börjar backa.
J: "Ingenting."
K: "Är allt bra eller? Har du varit på fest?"
J: "Ja, min pappa väntar precis här nere vid bilen."
Då stannade han och började gå tillbaka och jag gick snabbt som tusan till den rätta bilen och shit vad rädd jag var! Mitt hjärta slog jättehårt! Usch och fy...


Den här veckan är det praktik på salongen som gäller och jag hopps att det blir jätteroligt och att jag får lära mig en massa nytt! Vi slingade min utväxt i fredags istället för att färga den helt och vi ska fortsätta dra slingor och eventuellt leka lite med några få mörka slingor också om vi hinner nu i veckan :)


På träningsfronten kan jag ju säga att det stått still på grund av den j*******vla hostan! :(
Ska ändå försöka börja igen nu för jag pallar inte vila mer än en vecka som ni vet ;) Kommer inte att hinna hem till avancerade passet så det blir nog lagom med nybörjargruppens träningar i en vecka för att hinna komma tillbaka ordentligt! :)


Keep u updatedt!
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥