torsdag 22 december 2011

dag 11- mina rädslor/fobier

Jag tror att alla har i alla fall något som man är rädd för, fast man kanske inte går runt och tänker på det förrän man väl ställs inför en situation där din fobi eller rädsla kommer fram. Jag själv har alltid sett mig som hyfsat orädd, men när jag väl började tänka på det så har jag kommit fram till att jag faktiskt också har en del på lager...! Mina 3 största fobier är:

1. Höjder - Fyfan, HATAR höjder! Har åkt uppskjutet på grönan EN gång och gör det aldrig igen, haha! Skakade i typ en timme efter den skräckupplevelsen ;) Den som får upp mig i frittfall ska få en riktig belöning, det lovar jag!

2. Spindlar - Den fobin har faktiskt lugnat ner sig lite, jag dör inte om jag ser en spindel på väggen, men det krävs inte alls mycket för att jag ska skrika högt, hehe...

3. Tunnelbanetåg - Ja, inte så att jag är rädd för själva tågen, men jag hatar tanken på att se någon bli knuffad, hoppa eller ramla framför ett... usch! Värst är det såklart när man är ute på helgerna och ska hem sent på natten!



Det var några av mina fobier!



Puss på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥