fredag 30 december 2011

Christmas gifts part 2

Har fått fler julklappar idag och kom på att jag inte ens visade upp allt sist, oops ;)


Prenumeration av VeckoRevyn :) Har inte läst den så mycket, så det ska bli spännande! :)

Det här sms:et fick jag när jag vaknade på julaftonsmorgon! Det visade sig att det innehöll en prenumeration av Sofis mode! :D

Den här minns jag inte om jag visade eller inte, men det är en prenummeration av Comopolitan (haha, om det går åt helvete nu sista terminen så vet ni vad det beror på! Kommer att ha fullt upp med att bläddra i modemagasin ;) )

Galet många ögonskuggor! Perfekt till en sminktokig tjej som mig ;)

Och så smycken!



Haha, älskar när man delar upp julen lite, blir så mycket roligare att få julklappar fler gånger :D
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥