lördag 17 december 2011

dag 4- 5 saker jag tänker på hos en kille

dag 1-  fakta om mij + en hyfsat nytagen bild
dag 2- 10  sanningar om mig
dag 3- en bild på någon jag saknar
dag 4- 5 saker jag tänker på hos en kille
dag 5- något jag vill ha just nu
dag 6- bloggar jag läser
dag 7- detta är jag beroende av
dag 8- 10 saker jag måste göra innan jag dör
dag 9- hit vill jag med mina vänner när jag blir 20
dag 10- en bild som gör mig glad
dag 11- mina rädslor/fobier
dag 12- vem skulle jag vilja byta liv med för en dag
dag 13- någon jag saknar
dag 14- vad finns i min väska
dag 15- en låt som får mig att gråta
dag 16-en dålig vana jag önskar att jag inte hade
dag 17- mitt största intresse är
dag 18- tv-serie jag älskar/följer
dag 19- detta stör jag mej på
dag 20- min favorit årstid
dag 21- när och varför började jag blogga
dag 22- 5 saker jag vill ändra med mej
dag 23- här handlar jag mest
dag 24- min favorit pryl
dag 25- bild på mina rum
dag 26- en kändis jag vill träffa innnan jag dör
dag 27- detta ångrar jag
dag 28- detta kan jag inte leva utan
dag 29- min bästa vän/vänner
dag 30- Mina mål år 2012!


Okej, så vad är det som jag letar efter hos en kille? För mig är det ju egentligen allt som spelar roll, men om jag bara får välja fem saker så...

1. Ansiktet - Jag tycker att det är väldigt viktigt med hur en killes ansikte ser ut, kalla mig ytlig, men det är faktiskt utsidan som ger insidan en chans. Dessutom är det verkligen killars ansikte som har en tendens att etsa sig fast på min hjärna ;)

2. Rösten - Är det någon jag gillar så kan jag höra hans röst framför mig och upprepa saker som vi har sagt till varanda om och om igen. Rösten är väldigt viktig för mig! Fatta att sitta och störa sig på det när han säger en massa fina saker?

3. Kroppen - Ja, men det är väl ändå rätt så uppenbart? Det är ju inte för inte som vi går och ser snygga killar på biofilmerna ellerhur? ;)

4. Detaljer - Jag lägger för det mesta märke till små detaljer hos killar som jag sedan börjar tycka om alltmer och när jag sen ser den här detaljen hos någon annan så börjar jag genast att tänka på den här "killen" :)

5. Skrattet - Samma som med rösten, jag stör mig väldigt lätt på sådana saker så det är klart att det är viktigt.










Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥