tisdag 27 december 2011

Christmas gifts

Tänkte ta och visa upp vad jag fick i julklapp!  :) Är så himla glad för allt, älskar att få (och ge faktiskt) presenter! Tycker att det är så himla roligt att riva upp omslagspapperen, haha! :D


Hudvårdsprodukter. Premiäranvände dem igår och jag älskar dem redan, hehe :)

Neccesär från Make Up Store. Som Stina sa själv "Den är rosa och den glittrar, jag gissade att du skulle gillla den" ;)

Disp schampo, balsam och hårinpackning. Jag avgudar det här märket, vet att jag har skrivit om det förut i bloggen <3

 Grönt te med rabarber/grädde :)

Elsas hemlighet :) Avgudar de andra böckerna, så himla bra!


Jättesöt fotoram och ljuslykta :) 

Fick ett urgulligt bokstavshalsband med min bokstav, men kom såklart på det när jag redan hade laddat över alla bilder till datan... haha, så kan det gå ;)



Sedan fick jag lite godis och massa pengar också, men glömde fota det också :P



Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥