torsdag 22 december 2011

Night out

Det blev en utekväll igår som påbörjades på Lion Bar där jag och Linda träffade upp Stina och massa härliga människor från hennes klass! Efter det drog vi vidare till Collage där vi dansade till stängningsdags :) Härlig kväll!

Innan det gjorde jag faktiskt lite nytta, hehe. Var hemma hos några kompisar till familjen och klippte :) Som om inte det räckte stack jag ner till klubben där de höll på med julstädning, haha!


Imorgon blir det också fullt upp med frisörsalong här hemma med Linn, eventuellt klippning av en annan kompis, julklappsbyte och bingolotto uppersittarkväll, haha! Låter så töntigt, men det har blivit lite tradition här hemma sedan några år tillbaka att vänta in julen tillsammans, mys! ;)


Julstjärnan i fönstret :)

Fick ett jättegulligt halsband från träningen! Tackar :)

Mina julklappar som jag kämpade med härom natten ;) Älskar mina konstnärstalanger, haha  ;) 



puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥