måndag 5 december 2011

Today was (not) a fairytale

Hej ni fina!

Idag har inte alls varit min dag! Är på riktigt dåligt humör, men muntrade upp mig själv med att köpa två filmer efter jobbet! :) Den ena har jag sett och älskade och den andra har jag velat se hur länge som helst men utan att hitta! Så det kanske blir lite filmmys här ikväll? :) Måste plugga lite först bara, men sen så!

En av mina sysslingar skrev något väldigt klokt och bra på facebook som passar in väldigt bra just nu:
 "For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness" :)
Så imorgon blir det nya tag! Ska belöna mig själv med att köpa ett valfritt plagg i slutet av veckan så har jag något att se fram emot ;)



   
Letters to Juliet och Julie & Julia :)


Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥