måndag 12 december 2011

Miracle

Hej mina fina läsare!

Idag gjorde jag sista provet i inför gesällen kursen som var klassisk herrklippning!
Allt var frid och fröjd ända tills jag nästan var klar med finishen i nacken då jag råkar klippa lite kortare på ett ställe... Jaha, bara att börja om igen då! Jag höll verkligen på att bryta ihop, men som tur är har vi grymma lärare som peppade direkt! :) Efter mycket om och men blev jag klar och:

A) Var övertygad om att jag skulle få IG
B) Hade lovat både pappa och mig själv att jag inte skulle bli frisör
C) Kände mig svimfärdig
och D) Inte alls var supernöjd med min frisyr

Vad tror ni händer? Tydligen var frisyren helt perfekt och ett solklart MVG?? Okej, en sak är säker: jag ska inte bli lärare! ;) Haha! Glad blev jag i alla fall!



Som om inte det vore nog fick jag en annan sak att verkligen tacka för som är lite mer privat, men jag är så sjukt glad att jag inte kan beskriva det! Tack!!!


Haha, typ såhär misstänker jag att jag såg ut! :D


Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥