lördag 17 december 2011

dag 5- något jag vill ha just nu

dag 1-  fakta om mij + en hyfsat nytagen bild
dag 2- 10  sanningar om mig
dag 3- en bild på någon jag saknar
dag 4- 5 saker jag tänker på hos en kille
dag 5- något jag vill ha just nu
dag 6- bloggar jag läser
dag 7- detta är jag beroende av
dag 8- 10 saker jag måste göra innan jag dör
dag 9- hit vill jag med mina vänner när jag blir 20
dag 10- en bild som gör mig glad
dag 11- mina rädslor/fobier
dag 12- vem skulle jag vilja byta liv med för en dag
dag 13- någon jag saknar
dag 14- vad finns i min väska
dag 15- en låt som får mig att gråta
dag 16-en dålig vana jag önskar att jag inte hade
dag 17- mitt största intresse är
dag 18- tv-serie jag älskar/följer
dag 19- detta stör jag mej på
dag 20- min favorit årstid
dag 21- när och varför började jag blogga
dag 22- 5 saker jag vill ändra med mej
dag 23- här handlar jag mest
dag 24- min favorit pryl
dag 25- bild på mina rum
dag 26- en kändis jag vill träffa innnan jag dör
dag 27- detta ångrar jag
dag 28- detta kan jag inte leva utan
dag 29- min bästa vän/vänner
dag 30- Mina mål år 2012!



Haha, det här var en lätt fråga! Just nu suktar jag efter en Ipad 2 (A)


Självklart skulle jag snabbt även införskaffa ett rosa skal till <3



Hihi, vad vill ni ha just nu? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥