måndag 31 januari 2011

31-01-2011

Hejsan!

Har laddat upp batterierna igen med lite kladdkaka, några jordgubbar och mjölk efter tre timmar engelska!
Helst av allt skulle jag bara vilja lägga mig under mitt täcke och inte stiga upp igen förrän sportlovet, men inte går det! Här ska skrivas presentationsarbete... Haha, ska redovisas i morgon och som ni märker är jag otroligt glad över det ... Jaja, bara fyra veckor kvar till sportlov nu! Är verkligen jättesugen på att shoppa, så jag tänkte planera in det då :D


Jag saknar min gamla blogg otroligt mycket! :( Dessvärre hatar jag designen och suger på att fixa headers till blogg.se så vi får väl se hur det blir med den saken... Vad tycker ni som har hängt med ett tag? Är den här bloggen bättre än Niccsosweet?


Puss!

Pappa och Kelly

 Flisan och Kelly

Älskar dig Kelly!

Mums! Mamma är världsbäst på kladdkaka :)

Farmor, Jack och Kelly

 Sleepy :)
 Julklappar till Kelly :)
Jag och Flisan klädde på henne, hur gulligt är inte detta? Som en miniatyr isbjörnsbebis :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥