tisdag 18 januari 2011

My plans

Hejsan cutiepies!

Jag har massa planer just nu och det känns roligt!
Jag älskar när det bara flyter på och man slipper sitta och stirra in i väggen som en annan mupp, haha ;)
Det enda som faktiskt är muppigt just nu är det förbannade artikelarbetet i svenskan som vägrar bli klart! Dessutom ska jag skriva en muntlig redovisning om en klassiker... Jaja, man får se det från den ljusa sidan! :D


I morgon är det första konfa-träffen och det ska bli väldigt roligt att träffa mina små konfirmander :) Jag minns när jag själv skulle konfirmera mig, shit vad liten jag var :) Har jag verkligen hunnit blivit så gammal redan, haha? ;)
Sedan är det säsongspremiär för cactus och jag ska vara ledare även där! Spännande!
Innan dess hade jag tänkt hinna med att köpa Max Factors nya "smokey eye effect" penna som underlättar sotning av ögon :) Läckert! Dessutom behöver jag fixa en deodorant utan aluminium (hör ni hur dumt det låter eller?), hahaha.... Jag kan inte låta bli att skratta åt det, men det är fan inte roligt när man vaknar mitt i natten av att man håller på att klia bort huden :( Jag visste inte ens att man kunde vara allergisk mot aluminium, men jag kan det självfallat, haha ;)


Nej, nu ska jag krypa ner i min mysiga säng så att jag är någorlunda pigg i morgon :) Folieslingor hela dagen :)


Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥