onsdag 5 januari 2011

The last song

I dag har jag faktiskt inte gjort speciellt mycket över huvud taget, bara chillat lite och sett "The last song" :) Så sjukt fin film! Lätt en av de bästa jag har sett, love it! Kan varmt rekommendera den :D
Vi skulle egentligen ha gått på restaurang i dag, men både mamma och Flisan mådde dåligt så vi beställde hem grekisk mat istället, vilket är minst lika gott! Yummie :) 





~ Hur mycket vill inte jag vara henne i den scenen? ;) 


Nu efter maten har jag lyssnat lite på koreans typ pop/hip hop eller vad det är. Sjukt bra i alla fall :)
Jag lägger ut en video åt er så att ni kan beundra honom också :)






~ Det gör ju liksom ingenting att han är typ hur snygg som helst heller ;) 
Kom på att jag har fått spana på två hetinar i dag - Liam Hemsworth från "The last song" och Taeyang i videon :) 




Puss! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥