söndag 23 januari 2011

New wardrobe!

Hejsan!

I går satt jag och Flisan typ halva dagen och ringde runt till olika gym för att vi inte hade något bättre för oss. När klockan till slut var två och vi fortfarande inte hade hittat något bra så gav vi upp våra planer och gick och fikade istället, haha :) Jättemysigt café där vi beställde en varsin latte och kärleksmums, men de var så sjukt stora att det inte fanns en chans att vi skulle orka äta upp allt, haha ;) Synd att kakan var lite torr, annars var det yummie :D

Efter det lyckades jag dra med henne till Åhléns så att jag äntligen kunde köpa Eclipse! Älska!
Sedan gick vi upp till Ica och hämtade ut mitt H&M paket som tydligen hade kommit fast det skulle dröja ända till vecka 5 :O Jaja, jag klagar inte :D Ska lägga upp bilder på allt nytt snart! :D



Puss!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥