tisdag 4 januari 2011

Hejsan!
Jag hann inte blogga något mer igår efter att jag skrev att jag skulle göra någonting som jag inte tänkte tala om direkt, men jag tror att de flesta förstod vad det var för något ändå ;)
Japp, jag är numera blondie :) Kände att det var dags för en förändring igen, så då var det bara att köpa blondering :D Eftersom jag gjorde det hemma (Flisan färgade mig) så blev det såklart inte superljust på en gång -  jag hade ju rätt mörkt hår från början också - men det tänkte jag fixa i skolan senare :)
Det blev faktiskt väldigt snyggt i alla fall, I like it :)


     ~ Det ser lite mörkare ut på bilden än det är i verkligheten. Men det ska bli ljusare sen också :) 



     ~ Haha, jag typ dog på golvet.

    ~  Jaa ... Väldigt roligt hade jag i alla fall haha.
     ~ Movie-time! Muffins, Thé, Sex and the city 2 och Vampires suck gjorde kvällen :)  

     ~ Yummie! 


~ Stina and Moi :) 


~  'Snälla Nicole, lägg ner din kamera nu...'


     ~ Fiiin :) 
 
     ~ Angel and devil, haha. :D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥