tisdag 11 januari 2011

Ajaj...

Hejsan!
Om ynka 40 minuter börjar årets första träning för mig! Jippieeeee!!!
Gud vad härligt att få komma igång med det igen :D Innan jag går ska jag bara uppdatera er lite om dagen!


Det har väl egentligen inte hänt sådär överdrivet mycket, men jag var med om värsta panikupplevelsen (haha). På frisörkursen i dag så var alla lite trötta och när jag skulle effilera min dockas hår så råkade jag missa och klippa mig i handen ... Ajaj... Och ni vet ju hur jag är med nålar och sånt, haha. (Säger jag med tatuering och allt, men det är faktiskt sant!) Jag fick värsta paniken för det var rätt så djupt och gick till Lenita som fick lugna mig lite, haha... Min lärare sa dock att det inte var någon fara och att händer läker snabbt. Hoppas!
Fast det som är lite irriterande är att det blir så jobbigt att klippa med sådana sår. Man vill ju inte få in småhår och bakterier liksom. Jaja, det gick ju rätt bra ändå ;)
Som frisör så får man räkna med att klippa sig några gånger, det ingår liksom i paketet ;)


Puss på er!


Chiffon Lace Dress SEK 449, Elise Ryan - NELLY.COM

En liten bild på en otroligt söt klänning som jag funderar att köpa :) Fin va? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥